Konfirmation

I slutningen af 6. klasse får de unge mennesker tilbud om at deltage i konfirmationsforberedelse sideløbende med deres skolegang i 7. klasse.

Undervisningen vil varetages af præst Jens Brun.

Jeg hedder Jens Brun og skal undervise konfirmander i Mou. Jeg har været præst i Gug kirke, og jeg og min kone Charlotte bor stadig i Gug. – Undervisningen kommer til at bestå af en blanding af  det faste og det overraskende. Det faste er sådan noget som dagens salme, noget om søndagens gudstjeneste og kirkerummet. Det overraskende skulle gerne være dagens fortælling eller et andet program for dagen, som jeg planlægger sammen med kirkens øvrige medarbejdere. Jeg glæder mig til opgaven og til at lære konfirmanderne og forældrene at kende! God sommer til Jer alle!

Jens Brun

Tilmeldingen åbner d. 26. juni og lber frem til d. 21. august.

Skulle der opstå spørgsmål eller lign., er du velkommen til at kontakte præstesekretær Tina Kirketerp-Møller på mail: ttkm@km.dk eller 81 88 45 24.

Konfirmation 2024 vil foregå følgende datoer:

lørdag d. 27. april i Mou kirke og søndag d. 28. april i Dokkedal kirke.

Konfirmationen vil de efterfølgende år ligge som følger:

År 2025: lørdag d. 17. maj i Mou kirke og søndag d. 18. maj i Dokkedal kirke.

År 2026: lørdag d. 2. maj i Mou kirke og søndag d. 3. maj i Dokkedal kirke.

År 2027: lørdag d. 24. april i Mou kirke og søndag d. 25. april i Dokkedal kirke.

År 2028: lørdag d. 13. maj i Mou kirke og søndag d. 14. maj i Dokkedal kirke.